Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Dowiedz się więcej

OK. Rozumiem

Prelegenci

zdjecie
Piotr Krzystek
Piotr Krzystek

Prezydent Miasta Szczecin
Jarosław Kuźniar

Polski prezenter telewizyjny i radiowy, dziennikarz. Współpracował z radiem Trójka, Radiem ZET, TVN 24, TVN oraz Onetem. Obecnie realizuje się zawodowo łącząc zamiłowanie do podróży ze sposobem na poszukiwanie nowych rozwiązań biznesowych. Jego dodatkową aktywnością jest edukowanie studentów Uniwersytetu SWPS w zakresie nowoczesnego kreowania własnej marki osobistej oraz rozwijania kanałów social media.

Jarosław Kuźniar

Polski prezenter telewizyjny i radiowy, dziennikarz
Sylwia Majewska

Prezes Zarządu firmy Profi Biznes Group Sylwia Majewska.

Psycholog, akredytowany coach ICF na poziomie PCC, członek ICF Global w USA, honorowy członek International Coach Federation Polska oddział w Szczecinie; trener biznesu, doradca personalny, prowadzi szkolenia i warsztaty dla menadżerów, kadry zarządzającej (min: zarządzanie projektami, zespołem, zarządzanie zmianą oraz zarządzanie czasem, przedsiębiorczość, kreatywność, komunikacja), wykładowca na uczelniach wyższych, mediator gospodarczy przy Sądzie Okręgowym; autorka wielu publikacji na temat zarządzania, przedsiębiorczości, kreowania wizerunku i etyki w biznesie oraz wielu programów i projektów trenerskich. Autorka książki „ Kreowanie wizerunku……zrób dla siebie jeszcze więcej ” oraz podręczników  „ Coaching”  i „ Menedżer”.

Posiada uprawnienia Akademii Dyplomatycznej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie w zakresie protokołu dyplomatycznego.

Trener biznesu, trener  rozwoju osobistego, umiejętności interpersonalnych, prezentacyjnych  i medialnych. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących kształtowania kompetencji menedżerskich takich, jak: przywództwo i kierowanie zespołem, ocena pracowników, rozwiązywanie konfliktów w organizacji, motywacja pracowników, coaching, oraz kompetencji miękkich: komunikacja, obsługa klienta, autoprezentacja, przemówienia publiczne, techniki wywierania wpływu. Prowadzi szkolenia TIK, cyberprzemoc, zagrożenia w internecie.

Sylwia Majewska

Prezes Zarządu firmy Profi Biznes Group Sylwia Majewska
Andrzej Najda

Dyrektor ds. Inwestycji i Funduszy z UE w firmie Najda Consulting​.

„Ekspert w dziedzinie funduszy unijnych i dużych projektów inwestycyjnych dla przedsiębiorstw oraz samorządów gminnych. Funduszami unijnymi zajmuje się od 2002 roku prowadząc międzynarodowy projekt pn.: ”Zintegrowany System Wspomagania Bezpieczeństwa i Ratownictwa” z Programu Ramowego Unii Europejskiej. W 2004 roku założył firmę doradczą Najda Consulting, która pozyskała dla swoich Klientów ponad 550 mln zł. dotacji . Zrealizował z sukcesem ponad 200 projektów unijnych, o łącznej wartości ponad 1 mld zł. Koordynator kluczowych projektów inwestycyjnych w woj. zachodniopomorskim. Według ogólnopolskiego dwumiesięcznika Fundusze Europejskie, Najda Consulting zajmuje wysokie miejsca w rankingu najskuteczniejszych firm doradczych w Polsce”.

Andrzej Najda

Dyrektor ds. Inwestycji i Funduszy z UE w firmie Najda Consulting
Dr inż. Andrzej Montwiłł

Prezes Stowarzyszenia Zachodniopomorski Klaster Morski.

W przeszłości między innymi Prezes Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście SA, a także Prezes Żeglugi Bydgoskiej SA. Autor i współautor szeregu koncepcji, projektów, artykułów naukowych z zakresu zarządzania, transportu i logistyki.

Dr inż. Andrzej Montwiłł

Prezes Stowarzyszenia Zachodniopomorski Klaster Morski.
dr hab. Mariusz Jedliński

Profesor Akademii Morskiej w Szczecinie.

Do niedawna kierownik Katedry Logistyki na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. Jest ekspertem Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Pełni zaszczytną funkcję Przewodniczącego Zarządu Polskiego Towarzystwa Logistycznego w kadencji w latach 2013-2018. Oprócz działalności naukowo-dydaktycznej, od ponad 20. lat zajmuje się doradztwem logistycznym na rzecz praktyki gospodarczej (m.in. branża energetyki przemysłowej, farmaceutyczna, chemii ciężkiej, papiernicza, drzewna, handlowa, a także jednostki samorządu terytorialnego). Posiada uprawnienia: Fachexperten – TÜV Cert oraz Auditor Australian Quarantine Inspection Service – AQIS.

dr hab. Mariusz Jedliński

Profesor Akademii Morskiej w Szczecinie
Rafał Zahorski

Pełnomocnik Marszałka ds. gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej.

Absolwent transportu morskiego w Wyższej Szkole Morskiej w Szczecinie oraz MBA Executive na Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie. Radca ds. Dyplomacji Ekonomicznej przy Ambasadzie Belgii w Polsce. Od  20 lat menadżer zarządzający firmami nie tylko w Europie, ale i w Chinach. Członek Rady Programowej przy ZPSB w Szczecinie oraz Rady Edukacyjnej przy Wydziale Techniki Morskiej i Transportu ZUT w Szczecinie. Z branżą szkoleniowo - konsultingową związany jest od 2005 roku. Trener, wykładowca, konsultant, autor ponad 100 artykułów do gazet branżowych, ekspert branży morskiej i transportu. Posiada praktyczne doświadczenie w zarządzaniu, biznesie międzynarodowym, handlu zagranicznym, logistyce i transporcie oraz produkcji. Pomysłodawca i szef projektu THPV Bembridge 1938, pierwszego w Polsce pływającego biura, centrum konferencyjnego i muzeum morskiego na najstarszym w Europie zabytkowym morskim statku pilotowym.

Rafał Zahorski

Pełnomocnik Marszałka ds. gospodarki morskiej i żeglugi śródlądowej
Mirosław Buldo

Dyrektor Phoenix Poland,

firmy będącej wyłącznym dystrybutorem silników morskich takich producentów jak Sole Diesel, Anglo Beldian Corporation oraz Baudouin Moteurs na rynku polskim. Absolwent Wyższej Szkoły Morskiej w Szczecinie oraz Uniwersytety Ekonomicznego we Wrocławiu.

Mirosław Buldo

Dyrektor Phoenix Poland
Laura Hołowacz

Założycielka i prezes CSL Internationale Spedition Spółka z o.o.

firmy, która już po kilku latach od utworzenia znalazła się w czołówce polskich przedsiębiorstw spedycyjnych. Za swoją działalność zawodową i społeczną wyróżniana i nagradzana m.in.: w roku 2013 „Perłą Bałtyku” przyznaną przez środowiska gospodarki morskiej oraz statuetką RENOMA ROKU w ogólnopolskim konkursie magazynu „Prestiż – relacje gospodarcze”, „Perłą Biznesu 2015” w konkursie magazynu „Świat Biznesu”, „Szczecinianką Roku 2015”, nominacją do Nagrody Dziennikarskiej 2015 w Konkursie Dziennikarskim stowarzyszeń dziennikarskich na Pomorzu

Laura Hołowacz

Założycielka i prezes CSL Internationale Spedition Spółka z o.o.
Agnieszka Deja

Prorektor ds. Nauczania na Akademii Morskiej w Szczecinie.

Jest absolwentką Wydziału Nawigacyjnego, Wyższej Szkoły Morskiej na kierunku Transport, specjalność Eksploatacja Portów i Floty Morskiej. Od 2002 roku związana z uczelnią, prowadzi badania naukowe w obszarze ekonomii, zarządzania, transportu oraz ochrony środowiska. Jako kierownik zespołów, od 2015 roku realizuje projekty stażowe i szkoleniowe dla absolwentów Akademii Morskiej w Szczecinie w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (PO WER). Od wielu lat współpracuje zarówno z pracodawcami polskimi jak i zagranicznymi w zakresie organizacji praktyk dla studentów Akademii Morskiej w Szczecinie m.in. w ramach programu ERASMUS+.

Agnieszka Deja

Prorektor ds. Nauczania na Akademii Morskiej w Szczecinie
Marek Orszewski

Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Strategicznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji (kierunek Prawo) oraz Wydziału Humanistycznego (kierunek Politologia) Uniwersytetu Szczecińskiego.

Jest członkiem m.in. Komitetu Koordynacyjnego ds. Umowy Partnerstwa, Komitetu Sterującego projektu Inno_LAB projektującego programy wsparcia dla polskich przedsiębiorstw, Regionalnego Forum Inteligentnych Specjalizacji, Komitetu Monitorującego RPO WZ. Był także członkiem Komitetu Sterującego pilotażowego projektu przedsiębiorczego odkrywania i analizy potrzeb firm realizowanego przez Bank Światowy na zlecenie Ministerstwa Gospodarki. Jest przedstawicielem Województwa Zachodniopomorskiego w Stowarzyszeniu Szczecińskiego Obszaru Metropolitalnego. Współautor Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 – 2013, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014 – 2020, projektu  Strategii Rozwoju Województwa Zachodniopomorskiego do roku 2030, jak również Regionalnej Strategii Rozwoju Inteligentnych Specjalizacji Województwa Zachodniopomorskiego 2020+ oraz Polityki gospodarczej Pomorza Zachodniego.

Marek Orszewski

Zastępca Dyrektora Wydziału Zarządzania Strategicznego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego
Radosław Niecko

Adwokat, specjalista ds. międzynarodowego prawa handlowego, specjalista ds. prawa pracy,prezes MN Legal Rechtsanwaltsgesellschaft mbH. Absolwent prawa na Uniwersytecie w Osnabrück specjalizujący się w prawie gospodarczym.


Od marca 2009 roku również adwokat niemiecki w Izbie Adwokackiej w Szczecinie (wpisany na listę zagranicznych adwokatów) oraz wykładowca w Wyższej Szkole Prawa i Ekonomii (HWR) w Berlinie, na wydziale Spedycja i Logistyka. Zastępca sędziego arbitrażowego zespołu mediacyjnego Polsko-Niemieckiej Izby Przemysłowo-Handlowej (AHK Polska). W 2015 r. uzyskał tytuł Fachanwalt w ramach ukończonej specjalizacji z międzynarodowego prawa gospodarczego. W 2018 r. uzyskał kolejną specjalizację, tym razem w dziedzinie prawa pracy. Doradzał przy wielu międzynarodowych fuzjach i przejęciach. Posiada bogate doświadczenie we współpracy z kancelariami zajmującymi się polsko-niemieckimi sprawami prawnymi i podatkowymi, zarówno w Niemczech, jak i w Polsce.

Radosław Niecko

Prezes MN Legal Rechtsanwaltsgesellschaft mbH
Marcin Bortkun

Gdański przedsiębiorca, od 15 lat prowadzący działalność w Polsce i w Norwegii; współzałożyciel i Prezes Zarządu Polsko-Norweskiej Izby Gospodarczej – niezależnej organizacji non-profit zrzeszającej przedsiębiorców z Polski i z Norwegii i skupiającej się na rozszerzaniu współpracy, wymianie handlowej między firmami polskimi i norweskimi oraz promowanie kultury obydwu krajów.

Marcin Bortkun

Prezes Zarządu Polsko-Norweskiej Izby Gospodarczej
Remigiusz Batura

Specjalista ds. Administracji w GOTECH  Sp. z o.o.

Pracownik GOTECHU, czynnie uczestniczy w realizacji projektu budowy zakładu innowacji technologicznych w Nowym Czarnowie , współfinansowanego z RPO woj. Zachodniopomorskiego oraz koordynuje szkolenia pracownicze, w tym z wykorzystaniem  środków UE (woj. Lubuskie i Zachodniopomorskie) . Wcześniej świadczył usługi pomocy przy  wypełnianiu i składaniu wniosków o dofinansowanie projektów twardych i miękkich. Zarządzał również  nieruchomościami odrestaurowanymi  z wykorzystaniem Funduszy UE.

Remigiusz Batura

Specjalista ds. Administracji w GOTECH Sp. z o.o.
Dorota Morka

Zastępca dyrektora zarządzającego i członek zarządu TTS Poland sp. z o.o., transformator: od start up’u do dojrzałej organizacji,  inicjator akcji PR, HR oraz aktywnego poszukiwania nowych możliwości biznesowych, z firmą związana od 8 lat. Z wykształcenia HR manager, Project manager oraz controller.

Dorota Morka

Zastępca dyrektora zarządzającego i członek zarządu TTS Poland sp. z o.o
Mateusz Dziechciarz

Specjalista ds. spedycji, wykładowca akademicki.

Absolwent Wydziały Inżynieryjno-Ekonomicznego Akademii Morskiej w Szczecinie. Od 2008 roku zawodowo związany z przedsiębiorstwami sektora TSL i gospodarki morskiej. Swobodnie porusza się w tematyce spedycji ładunków, organizacji transportu, przeładunków, magazynowania, kontroli jakości oraz obsługi celnej w imporcie i eksporcie. Od 2012 wykładowca akademicki na Wydziale Ekonomicznym Wyższej Szkoły Bankowej. W 2014 roku rozpoczął studia doktoranckie na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego. W 2017 roku brał czynny udział w pracach nad polskim systemem PCS. Aktywny uczestnik i organizator wydarzeń naukowych o tematyce TSL.

Mateusz Dziechciarz

Specjalista ds. spedycji, wykładowca akademicki
Łukasz Pańczyk

Senior Associate | Dział Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych z firmą Colliers International Sp. z o.o.
Dołączył do Colliers International w kwietniu 2013 roku, obecnie pełni funkcję Senior Associate w Dziale Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych. Specjalizuje się w projektach typu build-to-suit, zarówno w sektorach produkcyjnych, jak i logistycznych. Bierze udział w transakcjach kupna/sprzedaży powierzchni przemysłowych oraz terenów inwestycyjnych. Jest również odpowiedzialny za reprezentowanie najemców w procesie negocjacji i renegocjacji umów najmu. W ostatnim czasie Łukasz obsługiwał firmy, takie jak: Eurocash, Sanden Manufacturing Poland, Ideal Automotive, Hags, Thule Group, Develey, FM Logistic, Carcoustics, Skamol. Łukasz jest absolwentem Wydziału Geodezji i Kartografii na Politechnice Warszawskiej. Ukończył również studia podyplomowe z zakresu Wycen Nieruchomości. 

 

Łukasz Pańczyk

Senior Associate | Dział Powierzchni Logistycznych i Przemysłowych z firmą Colliers International Sp. z o.o
Radosław Sochanowski

Dyrektor Zarządzający oraz Wiceprezes Zarządu Kongsberg Maritime Poland,

największego w Europie oddziału norweskiej międzynarodowej korporacji Kongsberg Maritime AS, światowego lidera zaawansowanych technologicznie systemów i urządzeń elektroniki morskiej. Absolwent Wydziału Mechanicznego Politechniki Szczecińskiej (obecnie ZUT) oraz MBA Executive na Zachodniopomorskiej Szkole Biznesu w Szczecinie. Współzałożyciel firmy Shipmedics, Wiceprezes Stowarzyszenia Zachodniopomorski Klaster Morski, wieloletni praktyk posiadający doświadczenie w pracy na stanowiskach inżynieryjno-technicznych, w zarządzaniu, oraz biznesie międzynarodowym.

Radosław Sochanowski

Radosław Sochanowski Dyrektor Zarządzający Kongsberg Maritime Poland Sp. z o.o.
Filip Chajęcki

Zarządza oddziałem Samskip w Polsce od 2016, kiedy grupa zdecydowała się otworzyć nowe biuro.  

Absolwent Uniwersytety Gdańskiego, Wydziału Ekonomicznego. Związany z branżą logistyczną od 9 lat, pracując uprzednio dla takich firm jak, Electrolux , Deepwater Container Terminal Gdańsk oraz Mitsui OSK Line .

Filip Chajęcki

Zarządza oddziałem Samskip w Polsce od 2016
Mariusz Marianowski

Obecnie Dyrektor Logistyki Wewnętrznej w fabryce Kalmar, Cargotec w Stargardzie. 

Doświadczony i operatywny menedżer w obszarze zarządzania procesami logistycznymi w przedsiębiorstwach o profilu dystrybucyjnym i produkcyjnym. Certyfikowany członek Europejskiego Stowarzyszenia Logistyków, poziom Senior. 

Mariusz Marianowski

Dyrektor Logistyki Wewnętrznej w fabryce Kalmar, Cargotec w Stargardzie
Andrzej Golińczak

Dyrektor ds. rozwoju biznesu w Aon Polska sp. z o.o. , Biuro w Szczecinie.

Absolwent Wydziału Ekonomiki i Organizacji Transportu Uniwersytetu Szczecińskiego.

Od ponad 20 lat związany zawodowo z branżą ubezpieczeniową . W tym okresie współpracował z armatorami , przewoźnikami lądowymi , firmami spedycyjnymi , podmiotami z branży logistyki magazynowej. Uczestniczył w projektach dotyczących ubezpieczeniowego due diligence na zlecenie instytucji finansujących.

Pomaga w dopasowaniu rozwiązań ubezpieczeniowych do indywidualnych potrzeb w celu zabezpieczenia prowadzonego biznesu przed niespodziewanymi stratami finansowymi .

Korzysta z know-how Aon jako jednej z wiodących firm na świecie świadczących profesjonalne usługi w zakresie budowania strategii i zarządzania ryzykiem .

Andrzej Golińczak

Dyrektor ds. rozwoju biznesu w Aon Polska sp. z o.o. , Biuro w Szczecinie
Tomasz Dudek

Prodziekan ds. Studiów Stacjonarnych

Absolwent dawnej Politechniki Szczecińskiej obecnie Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie. Studia wyższe ukończył na kierunku Informatyka, realizowanym na Wydziale Informatyki. Od 2008 roku zatrudniony na stanowisku adiunkta na Wydziale Inżynieryjno-Ekonomicznym Transportu Akademii Morskiej w Szczecinie. Pełni funkcję Prodziekana ds. Studiów Stacjonarnych. Jego praca naukowa obejmuje szeroko rozumiane zagadnienia informatyzacji procesów, a w szczególności wspomaganie decyzji, teorię informacji, formalizację wiedzy, eksplorację danych, zarządzanie innowacjami oraz zastosowanie wybranych metod informatycznych w działalności przedsiębiorstw. Jest autorem/współautorem wielu artykułów naukowych i rozdziałów w monografiach z zakresu systemów komputerowych i technologii informatycznej. Członek zespołów odpowiedzialnych za badania w zakresie poprawy efektywności procesów produkcyjnych oraz logistycznych przedsiębiorstw produkcyjnych.

Tomasz Dudek

Prodziekan ds. Studiów Stacjonarnych